Skip to the content

Strategien

”Det bedste ved at være specialist,
kombineret med det bedste ved at være en del af noget større”

De fire strategiske grundelementer

  • Vi finder de rigtige virksomheder med de rigtige mennesker og produkter som er komplementerende. Vi tilbyder et arbejdsmiljø med et højt fagligt niveau og med en høj grad af frihed og indflydelse.

  • Organisering i teams (datterselskaber), der er så autonome som muligt og som er eksperter indenfor deres primære forretningsområde -> Fokuserede teams kender deres kunders behov bedre.

  • Koncernen sørger for at de enkelte teams har den bedste opbakning og de rigtige værktøjer i form af shared serviceydelser. På den måde kan datterselskaberne holde fokus på forretningen og kunderne.

  • Koncernen skal sikre at de forretningsmæssige synergier, samarbejde på tværs af datterselskaberne, medarbejdernes faglige udvikling, samt det fælles værdigrundlag for alle medarbejdere bliver eksekveret.

Vores fem kerneværdier

  • Troværdige
    Vi tager ansvar og holder hvad vi lover. Vores handlinger skaber tillid og sikkerhed, så vores kunder og kollegaer føler sig trygge i samarbejdet.
  • Kompetente
    Vi er specialister på vores forretningsområder og vores kendskab til markedet og løsningerne er unikt, hvilket tilfører stor værdi for vores kunder. Vi sætter en ære i at være de dygtigste og ved at det forpligter.
  • Dedikerede
    Vi er engagerede i vores arbejde og vil gerne gøre en forskel. Vi tilpasser os dynamisk og hurtigt til de udfordringer og muligheder som måtte opstå undervejs.
  • Kundefokuserede
    Vi er fleksible, proaktive og går langt for at give vores kunder en bedre service end de forventer.
  • Synergiskabende
    Vi har respekt for hinanden og samarbejder på tværs for at udnytte kompetencer og synergier bedst muligt. På den måde leverer vi værdiskabende og sammenhængende digitale løsninger.